onsdag 6 april 2011

Svamp, tomat och andra bullar

Igår var det lördag. För mig. Eftersom jag har så oregelbundna tider och kan jobba lite hursomhelst under en vecka är det helg när man är ledig och inte när någon annan har bestämt det.

Tränade igår. Körde ett blandat snällt pass med fokus på ryggen men mest komma igång.
Kändes bra, körde serier utan mycket belastning för att känna på kroppen.
Utesluter inte monstruös träningsvärk i ryggen dock.
Planerar att köra på snällt nu men sen är det allvar igen. Längtar som fan!

En ny krog har öppnat med snälla öppettider 17-01 på vardagar och till lite senare på helgen.
Mysigt, avslappnat, godaste onyttiga snacksen jag ätit!
Mozzarellasticks, jalapenio-ost-bollar och lökringar med aioli. Fy fan vad satans gott!
Bra att man bara fick en lagom skål för två, skulle kunna äta obegränsade mängder.
Drack ett glas var. Skön stämning. Ligger ganska nära oss, så nu blir vi nog stammisar där.
Mysigt och gott!
Den tomma skålen i mittten!
Har haft en skön morgon!
Omelett på svamp och tomat, färskpressad apelsinjuice och kaffe till frukost.
C bakade goda bullar, (smakade så fort de svalnat lite) perfekt nu när båda jobbar mycket att ha med och njuta!
C har gått till jobbet och jag sitter och tar det lugnt innan det är dags för mig att samla ihop mina saker.
Mums! Slukades snabbt!
Ha en fin vecka!

2 kommentarer: