lördag 19 februari 2011

Äntligen helg

Sitter skönt i soffan - med foten i högläge. Hur hände detta? Kunde gå utan problem och hade inte alls ont iaf de 2 senaste dagarna. Men när jag kom hem igår märkte jag att foten inte ville vara med mer. Ont, lite svullet och jag är jävligt gnällig.
Skönt med lite ledigt. Ska på middag ikväll, ska bli hur mysigt som helst och sen utgång! Det var ett tag sedan sist, måste jag erkänna, men det ska bli riktigt kul!
Nu ska det bli lite kaffe och kanske lite läsning i den spännande boken från E.
Hoppas bli bra snart så att jag kan börja träna och såklart starta utmaningen! Trött på förkylning och fotproblem...
Jag längtar efter sommaren! Lite bilder från förra sommaren

Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Åh så vackra bilder. Man längtar efter värmen, dofterna i vinden, sältan, svetten, kärleken

    SvaraRadera