söndag 6 februari 2011

Utmaningen

Jag kan inte hålla mig. Tänkte först ta reda på om foten funkar eller om det är lika bra att kapa den innan jag introducerar utmaningen. Men eftersom det kliar i alla fingrar och tår är det nog dags att presentera utmaningen. Pga skada och förkylning kommer utmaningen dra igång troligtvis tidigast mot slutet av nästa vecka. Lite tid för mental förberedelse alltså.

Utmaningen är enkel. Sex veckor efter utmaningens start skall 100 armhävningar utföras.
Enkelt? Kanske för vissa.
För att fixa detta har jag tagit hjälp av en hemsida och med hjälp av den skapat ett träningsschema som måste följas för att resultat ska uppnås.
Ser framemot detta! Ska bli riktigt roligt. Els - du är väl på? C har inget val!

simma lugnt

2 kommentarer:

  1. Hahahaha. Aldrig. Du kan inte hitta någon som hatar armhävningar lika mycket som jag. Jag nöjer mig med att börja springa om sisådär en månad-måste börja inför Tjejmilen :S

    Pst: några tips i bloggandet. Använd bilder! Och uppdatera minst en gång om dagen. Samla de bloggar du följer hos www.bloglovin.com och kommentera mycket så du syns på andra bloggar och andra hittar hit. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Var med nu! Jag mailar över schemat

    SvaraRadera