lördag 5 februari 2011

lördag

Sitter hemma i soffan med foten i högläge inlindad i ett hudfärgat elastiskt bandage och funderar på när förkylningen kommer att vara över. Jag tippar på måndag-tisdag.
Kanske något så spännande som linssoppa ikväll. C har lovat lite godis till lördagsmyset. Kommer bli skönt med en slapparkväll framför tv:n. När jag blir fri från förkylningen och när läkaren meddelar om jag får lov att stödja på foten tänkte jag påbörja en utmaning på sex veckor. Någon som är på?

Längtar till träningen. Vill verkligen sparras igen. Det är en upplevelse i sig att få stryk och inte tappa huvudet eller bli rasande och tappa bort sig själv. Adrenalinhöjande till 200% och jävligt kul. Jag hoppas jag är så pass ok på torsdag att jag kan sticka dit och köra lite lätt. Träningen är normalt på tis, tor och lör.
C har sin träning på måndagar och onsdagar, men med den dunderförkylningen är vi nog två som sörjer förlorade träningspass.

simma lugnt i regnet!

1 kommentar:

  1. Blev väldigt nyfiken på utmaningen du har framför dig...!? :)

    SvaraRadera