fredag 18 mars 2011

frukostsmulor

Har kommit av mig lite. Tränade på gym med C lite i tisdags. Skulle gå på Thai men kände att jag inte vågar chansa med foten. Den är ostabil och gör ont. Rundsparkar när man måste balansera ganska mycket på ett ben är ingen bra idé i dagsläget. Tyvärr.
Utmaningen har stannat av lite. Har jobbat och inte haft tid och kraft. Ska självklart fortsätta nu under helgen. Jag ger mig inte i första taget!
Har jobbat med tejpad fot de senaste dagarna. Kändes skönt. Borde gjort detta redan tidigare. Hade kanske hjälpt fotjäveln. Längtar till den blir bättre! Jag vet att jag skriver mycket om den lilla foten, men faktum är att den är störig och gör fan ont och pajar mycket för mig just nu.
Els - du är grym som har kommit igång med löpningen! Lycka till! Det är surt och jobbigt i början, men det blir bara bättre!

Hoppas ni får en bra fredag!
Jag jobbar till 19 och ska ha en skön kväll med C sen.

Kärlek!

1 kommentar:

  1. Go du är! Andra löpturen idag, kändes helt okej faktiskt! Är förvånad men glad :D Haha. När din fot är helt bra får du hänga på :)

    SvaraRadera