onsdag 2 mars 2011

provjobb

Provjobbade idag på det nya stället, T. Inget glamoröst jobb, men om det ger några extratimmar skulle jag vara glad. Sex provdagar, fem kvar. Jobbar där imorgon också. Sen G på fredag.

Känner mig trött i kroppen. Sliten. Ont i skallen. Jag är så jävla trött på att vara förkyld och krasslig och ha en pajad fot. Foten är bättre, men inte bra.
Jag får kärlek i ton, sover tillräckligt, äter bra, tar vitaminer. Vad är felet?! Någon som vet? Jag vill bli frisk. Nu.

Jag vill kunna sätta upp en sexveckorsplan för både thai, kondition och utmaningen. Men det är svårt utan att veta när man blir bra. Hade det bara varit förkylning, hade det varit lugnt. Men eftersom jag känner i halsen hela tiden så vågar jag inte changsa.


En liten vårblomma
Ha det bra!
Jag hoppas våren kommer snart

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa det. Våren är i antagande, tro't eller ej. Vi kan hjälpas åt du och jag. Jag gillar att träna med dig! Du är bästa coachen. Fin vårblomma förresten, du är grym på att ta bilder.

    SvaraRadera