fredag 25 mars 2011

Redan fredag

Hejsan alla glada!
Har jobbat på denna veckan. Jobbar ikväll, det gör även C, med men på annat håll. Vi båda missar ett överraskningsevent hos en kompis som fyller 25. Men lördag är ledig och då är det fan dags för mys!

Träningen ligger i träda. Känns ju inte optimalt. Jobbar med foten vid alla tillfällen, men jag tar det riktigt lugnt. Utmaningen har också hamnat efter. Ska ta tag i alla bitar ordentligt. Fått lite luftigare schema nästa månad så då kan jag lägga mer tid på mig. Det är tyvärr så att jag tillhör nog den typen att jag enklast prioriterar bort min egen hälsa. Tar gärna hand om andra. Slappar, myser, har det lugnt och skönt. Hänger så mycket jag bara kan med min sambo etc. Det är alltid prio ett. Men jag måste nog tänka på träning också. Vet att jag blir piggare och gladare om jag tränar och utsätter kroppen för tung fysisk aktivitet. Jag vet att detsamma gäller för C. Så nu får vi båda ta oss och varandra i kragarna och släpa och tvinga iväg oss till gymet. Efter en veckas hård träning känns det redan bättre i kroppen och suget efter mer blir oemotståndligt och benen bär iväg en till träning utan att man ens reflekterar över det.
Ser framemot att träna.


Beundrar er alla som ligger i och kämpar mot sig själva varje dag. Som springer, lyfter, svettas, våndas, har ont i kroppen, spränger gränser men inte ger upp.

Keep on fighting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar