torsdag 3 mars 2011

soffpotatis

Gick upp med C imorse. Jag tror klockan var strax efter fem, men jag kan ärligt säga att jag inte vet. Gjorde kaffe och hällde i termosen och fixade en vattenflaska och sen gick jag och la mig. C brukar vara underbart snäll och gå upp med mig när jag ska iväg tidigt och fixar frukost och andra grejer.
Jag är sjukt seg på morgonen, men ville upp och hjälpa till lite.

Gick upp strax innan nio. Helt igentäppt. Åt god frukost, vet att den var god trots att jag knappt känner någon smak. En avokado, tre ägg på två mackor med kaviar på. Apelsinjuice och en stor kopp kaffe.

Gårdagens lunchmacka

Har suttit i soffan med morgontv på i bakgrunden och surfat runt på det vidsträckta nätet.
Läste lite om förkylningar. Som jag tidigare skrivit så är jag sinnessjukt trött på att vara dålig. Undrar om det kanske är någon form av bihåleinflammation med tanke på det totala stoppet i näsregionen. Ska shopa loss på apoteket senare idag.

Vädret är lite halvkasst. Hoppas på att solen tittar fram mot slutet av veckan och förkylningen tittar bort. Dags att ge sig ut och löpa. Hoppas på thaiträning senast tisdag. Ska köpa tejp till foten och vristskydd. Stort "lycka till" till alla tappra som tränar!

Hoppas på god mat och gott vin imorgonkväll. Ska bli kul. Kanske lite På spåret?

Peace!

1 kommentar:

  1. Det är helt legitimt att va soffpotatis ibland när man är så hjälpsam som du :*

    SvaraRadera